KUNDETJEK

Fra tilfredse kunder til begejstrede kunder

Sådan bevæger I jer fra have tilfredse kunder til begejstrede kunder? I artiklerne her på siden vil jeg søge at komme omkring alle aspekter af den svære disiplin, der handler om at skabe "Den gode kundeoplevelse". Den gode kundeoplevelse, skabt af den gode medarbejderadfærd, som har så stor betydning for din omsætning og indtjening. Målet er, at…

0 Comments

Kend baggrunden for kundens utilfredshed

BAGGRUNDEN FOR KUNDENS UTILFREDSHED For bedre at kunne sætte ind på det rigtige område, med de rette midler, er det klogt at stille nogle spørgsmål for at blotlægge baggrunden for kundens utilfredshed. Spørg ind til kundens oplevelse, så vi helt præcist ved hvad baggrunden for kundens utilfredshed går på. I første omgang, skal vi altså gøre os…

0 Comments

Kunderne er utilfredse – Hva nu?

Når kunderne er utilfredse - Har de så ALTID ret Nej det har de ikke, men i sidste ende så kan de altid kan vælge at forlade vores forretning. Det er derfor klogt at lytte til hvad klagen handler om og gøre noget ved det. Samtidigt så findes der også notoriske brokhoveder, som det på alle måder…

0 Comments

Er dine kunder tilfredse?

Hvor tilfredse er dine kunder egentligt? De fleste personer med kundeansvar eller kundekontakt vil umiddelbart svare at: " Vi har en høj kundetilfredshed" Det er jo også meget naturligt, men ind i mellem er der formentligt blot tale om ønsketænkning. Det mere korrekte svar er er "Ja, det håber jeg de er". Hvorfor er det umiddelbare svar…

0 Comments
  • 1
  • 2
Close Menu
>