KUNDETJEK

Kundetilfredshed. Elementerne i kundetilfredshed

Elementerne i Kundetilfredshed. I denne artikel får du indsigt i de vigtigste elementer i kundetilfredshed. Har du ikke et overblik over og en forståelse for hvad kundetilfredshed egentligt består af, så bliver det også meget vanskeligt, hvis ikke umuligt at arbejde med emnet. Så lad os straks komme igang.  Formålet med denne artikel er derfor, at du…

0 Comments

Fra tilfredse kunder til begejstrede kunder

Sådan bevæger I jer fra have tilfredse kunder til begejstrede kunder? I artiklerne her på siden vil jeg søge at komme omkring alle aspekter af den svære disiplin, der handler om at skabe "Den gode kundeoplevelse". Den gode kundeoplevelse, skabt af den gode medarbejderadfærd, som har så stor betydning for din omsætning og indtjening. Målet er, at…

0 Comments

Kend baggrunden for kundens utilfredshed

BAGGRUNDEN FOR KUNDENS UTILFREDSHED For bedre at kunne sætte ind på det rigtige område, med de rette midler, er det klogt at stille nogle spørgsmål for at blotlægge baggrunden for kundens utilfredshed. Spørg ind til kundens oplevelse, så vi helt præcist ved hvad baggrunden for kundens utilfredshed går på. I første omgang, skal vi altså gøre os…

0 Comments

Kunderne er utilfredse – Hva nu?

Når kunderne er utilfredse - Har de så ALTID ret Nej det har de ikke, men i sidste ende så kan de altid kan vælge at forlade vores forretning. Det er derfor klogt at lytte til hvad klagen handler om og gøre noget ved det. Samtidigt så findes der også notoriske brokhoveder, som det på alle måder…

0 Comments
  • 1
  • 2
Close Menu
>
×
×

Cart