Er kundeloyalitet = kundetilfredshed?

Er kundeloyalitet det samme som kundetilfredshed? Nej det er det selvfølgelig ikke. Heller ikke selvom mange åbenbart har svært ved at se forskel.  Kundetilfredshed handler jo om kundernes tilfredshed på samme måde som en havebænk er en bænk der står i haven! Altså når vores kunder i gennemsnit er meget tilfredse, så opnår vi også en høj…

0 kommentarer

Alternativ til Trustpilot

Hvorfor ikke bare anvende Trustpilot? Det kan du også godt gøre. Det er der trods alt også mange virksomheder og forretninger der gør. Nogle er mere begejstrede end andre. Ligger du godt til, så er virksomhederne også hurtige til at rose ordningen, men kommer du i problemer, så ser det ud til at billedet bliver lidt mere nuanceret.…

0 kommentarer

Elementerne i kundetilfredshed

Elementerne i kundetilfredshed kan virke overvældende. I denne artikel, forsøger jeg at give et overblik over de vigtigste elementer i kundetilfredshed. Når du har overblik over og en forståelse for hvad elementerne i kundetilfredshed består af, bliver det meget nemmere at arbejde med emnet. Så lad os straks komme igang. Formålet med denne artikel er derfor, at…

0 kommentarer

Fra tilfredse kunder til begejstrede kunder

Sådan bevæger I jer fra have tilfredse kunder til begejstrede kunder?I artiklerne her på siden vil jeg søge at komme omkring alle aspekter af den svære disiplin, der handler om at skabe "Den gode kundeoplevelse". Den gode kundeoplevelse, skabt af den gode medarbejderadfærd, som har så stor betydning for din omsætning og indtjening. Målet er, at du…

0 kommentarer

Kend baggrunden for kundens utilfredshed

BAGGRUNDEN FOR KUNDENS UTILFREDSHED For bedre at kunne sætte ind på det rigtige område, med de rette midler, er det klogt at stille nogle spørgsmål for at blotlægge baggrunden for kundens utilfredshed. Spørg ind til kundens oplevelse, så vi helt præcist ved hvad baggrunden for kundens utilfredshed går på. I første omgang, skal vi altså gøre os…

0 kommentarer
  • 1
  • 2
Luk menu
>