KUNDETJEK

Er dine kunder tilfredse?

Hvor tilfredse er dine kunder egentligt? De fleste personer med kundeansvar eller kundekontakt vil umiddelbart svare at: " Vi har en høj kundetilfredshed" Det er jo også meget naturligt, men ind i mellem er der formentligt blot tale om ønsketænkning. Det mere korrekte svar er er "Ja, det håber jeg de er". Hvorfor er det umiddelbare svar…

0 Comments

Betydningen af den gode kundeoplevelse

DEN GODE KUNDEOPLEVELSE HAR SIKKERT EN STØRRE BETYDNING END DU LIGE REGNER MED Her har jeg samlet en række dokumenterede udsagn omkring den gode kundeoplevelse. Kilderne er typisk amerikanske, men de har også været fokuseret på loyale kunder, kundetilfredshed og den gode kunde oplevelse i mange år. Hvert citat har jeg så knyttet et par kommentarer til…

0 Comments

Betydningen af høj kundetilfredshed

Hvor stor er betydningen af høj kundetilfredshed? Det ser nærmere på i denne artikkel. Nedenfor gennemgår vi en række gode grunde til at høj kundetilfredshed har stor betydning for din forretning. Den helt åbenlyse handler selvfølgelig om penge. Pengene er naturligvis et meget vigtig resultat af din forretning. For at skaffe de penge har du en række…

0 Comments
  • 1
  • 2
Close Menu
>
×
×

Cart