KUNDETJEK

Sådan bevæger I jer fra have tilfredse kunder til begejstrede kunder?


I artiklerne her på siden vil jeg søge at komme omkring alle aspekter af den svære disiplin, der handler om at skabe “Den gode kundeoplevelse”. Den gode kundeoplevelse, skabt af den gode medarbejderadfærd, som har så stor betydning for din omsætning og indtjening. Målet er, at du får inspiration, viden og værktøjer til øge din kundetilfredshed, sådan at antallet af tilfredse kunder går ned og antallet af  flere begejstrede kunder går op.

FORMÅLET MED SIDEN ER, AT DU SKAL HÆVE DIT NIVEAU FOR KUNDETILFREDSHED.

Vi har samlet en række artikler, der alle kredser omkring det at have fokus på kundetilfredshed. Værdien af at få flere begejstrede kunder er utrolig stor, men det kræver viden, metode, holdning, ideer og opfølgning at nå det mål. Så hvis du hvis du ønsker mere inspiration og input til arbejdet, så hæng på.

JAMEN ER VORES SERVICE NIVEAU IKKE “MEGET GODT” ALLEREDE?

Det er det (måske) nok, men …  hvis det var så enkelt at give gode oplevelser til vores kunder, ville de fleste af os vel ikke umiddelbart kunne fortælle en række historier om, hvor dårligt vi har følt os behandlet i forskellige købsituationer.

Der er mange indgange til de “Gode kunde oplevelser” og en “Høj kundetilfredshed”. Skal kundetilfredsheden så hæves fra tilfredse kunder til endnu flere begejstrede kunder, så skal der tages fat, men arbejdet er både sjovt, interessant og økonomisk meget værdifuldt.

Her får du viden, metode og input til dit eget arbejde med jeres kundetilfredshed.

GOD FORNØJELSE MED ARBEJDET FOR AT FÅ ENDNU FLERE BEGEJSTREDE KUNDER

Og vælger du at være kunde hos os – ja så gælder de samme regler jo også her!

Close Menu
>
×
×

Cart