I artiklerne her på siden kommer vi omkring alle de aspekter der handler om at skabe "Den gode kundeoplevelse".
Den gode kundeoplevelse, skabt af den gode medarbejderadfærd, som har så stor betydning for din omsætning og indtjening.
Målet er, at du får inspiration, viden og værktøjer til øge din kundetilfredshed, sådan at antallet af tilfredse kunder går ned og antallet af flere begejstrede kunder går op og det bliver langt sjovere at gå på arbejde.
Vi har samlet en række artikler, der alle kredser omkring det at have fokus på kundetilfredshed. Værdien af at få flere begejstrede kunder er utrolig stor, men det kræver viden, metode, holdning, ideer og opfølgning at nå det mål. Så hvis du hvis du ønsker mere inspiration og input til arbejdet, så hæng på.
Jamen har vi ikke nok tilfredse kunder allerede?
Det har vi (måske) nok, men ... hvis det var så enkelt at give gode oplevelser til vores kunder, ville de fleste af os vel ikke umiddelbart kunne fortælle en række historier om, hvor dårligt vi har følt os behandlet i forskellige købssituationer.
Der er mange indgange til de "Gode kunde oplevelser" og en "Høj kundetilfredshed". Skal kundetilfredsheden så hæves fra tilfredse kunder til endnu flere begejstrede kunder, så skal der tages fat, men arbejdet er både sjovt, interessant og økonomisk meget værdifuldt.
Her får du viden, metode og input til dit eget arbejde med jeres kundetilfredshed.
God fornøjelse med arbejdet!
Og vælger du at være kunde hos os - ja så gælder de samme regler jo også her!